Asså nattbloggning!

Ja hej på dej nu är jag här igen! Och jag hoppas du gillade min presentation! Som sagt om ni vill veta något mer så är det bara att fråga!

Nu har jag upptäkt att dom senaste inläggen som bara är två men iaf är skrivna på natten! Och hur sugen är du på att sitta uppe och läsa mina blogginlägg då? Inte alls för du sover du förhoppningsvis! Så det kan det bli ändrig på när jag kommer igång men bloggandet ordentligt!

Tänkte bara informera om att min dag har varit meningslös! Den har beståt av att kolla på tv, sova äta och sitta vid datan! USCH! En helt bort kastad dag! Imon lär bli samma förutom att imon är det jag som lagar mat för ingen annan är hemma... Så home alone imon asså! Det är skit tråkigt! Så om någon vill underhålla mej så tackar jag inte nej!

Nej nu tänkte jag kasta upp en bild på min mun sår! Hihi! Ser rikigt fint ut nu!

Men god natt på dej eller aa god dag eller god morgon beror på när du läser det! Men hoppas du har det bra iaf!

Aj!

Hihi -paus- MUMS!

C ya / J.A!

Kommentarer
Postat av: maalin

SV: hah , jah vi ska ju till stan imorn så somnar inte iallfall förens vid fyra - fem :p

Jah tackar , vi spela bara två kortspel x) :)

2010-01-07 @ 05:29:13
URL: http://malinblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0