Om mej, jag helt enkelt!

Så nu är det dax för en liten presentation av mej!

Jag heter Jerry Andersson men det visste ni ju sen innan... Jag är 19 år och på söndag har jag en graviditet kvar till 20! Asså precis nio månader!
Jag är en helt "normal" kille... Finns ju inget som är normalt! Men ja det finns väl inte så mycket speciellt jätte intresant om mej... Kan ju även lägga till att jag har dyselexi (läs och skriv svårigheter) så bort se gärna från mina stavfel osv!
Just nu så har jag "lov" jag har nyligen hoppat av gymnasiet för att praktisera för att jag är så sjukt skol trött osv, så just nu letar jag praktik plats. I höst blir det förhoppningsvis folkhögskola! Hade hittat en i Fellingsbro jag var sugen på men jag vet inte rikigt hur det blir... Hoppas på att det blir där iaf! Men ändå inte för jag vill inte flytta längre bort från flickvän och vänner! Men plugga måste man och den skolan lockar mej!

Som header säger så kommer bloggen handla om mej och vad jag gör alla vakna timmar! Kanske inte alla men många av dom! Men lite mer nu då, den kommer som sagt handla om mej och vad jag gör, typ spelar och är med kompisar och flickvännen... Kommer väll ha lite åsikter här och där oxå! Som sagt jag fast i en snygg blogg! Och så klart kommer det mycket foton för det älskar jag! Älskar att fota... Så du kan vänta dej lite foton då och då! Inte mycket men lite ibland!

Ja det var väl en snabb presentation av mej!
Undrar du mer så är det bara att fråga!
Svarar om det är en seriös fråga!



Men som sagt nu känner du mej genast lite bättre och nu tänkte jag typ sova!

Du får ha det så bra så hörs vi imon!

Puss på min flickvän! www.meyous.blogg.se



Kommentarer
Postat av: David @ piercingar.blogg.se

Sv; Med tanke på att du ska vara lite försökskanin så går det väll egentligen bra när som helst, vart vill du pierca dig mer? Näsan tänker jag tyvärr inte göra nu i början :J

2010-01-06 @ 08:38:08
URL: http://piercingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0