Torsdag natt! Eller aa tidig fredags morgon?

Hej på dej igen! Ja jag vet att detta är en hämsk vana att blogga på natten med måste säga att detta är det tidigaste inlägget hitintills! Och ja jag ska skärpa mej jag lovar! Detta är mitt sista första inlägg som görs på natten! Ska börja blogga på dagarna men kanske avslutar med ett nattinlägg! Det måste jag få göra! Eller hur?

Ja nu ska jag berätta om min jätte intressanta dag! Jag kan ju börja med att informera om att den inte är intressant! Idag så har jag kollat på tv! Bara massa tv! Och lagat mat och facebookat så klart... Men jaa som sagt har man lov så har man... Men jag ska nog börja bli lite mer aktiv på dagarna.. Asså ut och gå med min hund! En till två lång svängar per dag! En åt börja med iaf!

Ja det var min dag! I kort het bestod den av mesta dels Glee! Underbar serie asså! Guld värd! Men Trueblood är snäppet bättre! Ska nog kolla på det nu! Avis du blev nu eller hur! Jag vet att du blevf lite avis iaf!

Nej god natt på dej och jag hoppas du haft en mysig dag! Och så hoppas jag du får en mysig fredag imon!

C ya / J.A

Kommentarer
Postat av: jessica L

mycket bra skrivet!, tihi

jag har dåligt minne jerrymannen det vet du (a)

glee e kung

2010-01-08 @ 08:49:04
URL: http://jjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0